søndag 14. juni 2009

STUFFS


Money, money, money.

Jeg liker jo å kjøpe ting når jeg er på ferie, og korea har virkelig ikke gitt meg problemet med det, iallefall så langt. Før i dag satt jeg med pengeboka mi og telte opp at jeg bare hadde brukt rundt 300 norske kroner siden vi har kom hit, men et par timer senere var jeg 100,000 won (ca 500 norske kroner) fattigere. Både jeg og Vivian har invistert i et FUJIFILM instax mini 7S, et fryktelig søtt men ikke så veldig lite polaroidkamera. Jeg har ikke tatt mitt første bilde enda, det er 10 på hver rull film og 2 ruller koster ca 100 norske kroner, men jeg tror det vil bli noe koselig når den tid kommer. Hurra for korea, hurra for oss!





I tillegg til det fantastiske kjøpet jeg gjorde i dag har jeg også kjøpt litt postkort, klistremerker og de fine våtserviettene du kan se under. Synes Donkim' donuts er et mye finere navn uansett. Det at jeg bare hadde brukt 300 kroner til i morgest viser bare hvor billig det er her, for vi har vært ute å spist og kjøpt et tebanekort med 10,000 won på i tillegg til alle de fine nye tingene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar