mandag 15. juni 2009

Tetid

Tid for te

Seoul er annerkjent for sine tehus, og siden det ikke bare er snakk om lokal te, men en samling fra hele verden, har jeg og Vivian gode muligheter til å boltre oss i masse forskjellige tetyper, som de teelskerne vi er. I går tok vi turen til Seoul Cartoon Museum som uheldigvis var stengt, men over gaten fra inngangen fant vi et fransk tehus, som serverte både det ene og det andre. Vivian satset på en melkeiste, mens jeg bestilte meg en kiwi-mintiste som smakte godt i varmen. Jeg gleder meg til flere tehusbesøk.

Nedenfor har jeg også lagt til noen bilder fra da vi gikk ut og spiste i Itaewon; først var vi på en meksikansk restaurant og deretter tok vi oss en drink på en koreansk bar. Det var søndag kveld, så stemningen var kanskje litt laber, men du kan godt merke at Itaewon har utrolig stemning i helgene.

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott blogg!
    Fortsett sånn - flotte bilder - hils alle fra oss !

    Pappa

    SvarSlett
  2. KARI: TRENGER ADRESSEN DIN FOR Å SENDE BK TIL DEG ! Pa

    SvarSlett